Akredytacja

Od chwili rozpoczęcia konwentu codziennie odbywają się najróżniejsze gry (larpy), turnieje, warsztaty, oraz wiele innych atrakcji według zamieszczonego na stronie Programu. Można przyjechać na całość (do czego serdecznie zachęcamy!) lub odwiedzić tylko na czas wydarzenia, które was interesuje. Niezależnie od tego, na jak długo chcecie zostać, z pewnością znajdziecie dla siebie odpowiednią metodę akredytacji.

Akredytacja udziału

Konwent Flamberg nie jest darmowym konwentem. Aby wziąć w nim udział, należy uiścić opłatę akredytacyjną poprzez

zakup biletu na Flamberg w sklepie Rekwizytornia

lub na miejscu, na konwencie po przyjeździe. Stolik akredytacyjny obsługiwany przez organizatorów jest otwarty zwykle do godzin popołudniowych w tzw. Białym Namiocie na głównym polu.

Akredytacja obejmuje całość atrakcji konwentu i udział we wszystkich jego wydarzeniach (według dostępności miejsc czy ról) oraz dostęp do pola namiotowego wraz ze wszystkimi udogodnieniami.

UWAGA!!!
Przedpłata akredytacyjna w obniżonej cenie jest aktualna tylko do 30 czerwca 2017 roku.

Gra dla dzieci jest darmowa, zarówno dla uczestników jak i ich opiekunów. Jest to jedyna darmowa atrakcja na Flambergu.

Cennik

Akredytacje pełne

  • Pełna akredytacja – 220PLN
  • Pełna akredytacja w przedpłacie – 170PLN

Akredytacje niepełne

  • akredytacja jednodniowa (kończy się o 11.00 dnia następnego) – 40PLN

Akredytacja dla dzieci

UWAGA!!! Osoby niepełnoletnie aby przebywać na konwencie potrzebują opiekuna lub jego pisemnej zgody. Czytaj więcej o niepełnoletnich na konwencie.

  • dzieci 12+ lat – akredytacja na normalnych zasadach
  • dzieci 7-11 lat – połowa ceny adekwatnej akredytacji
  • akredytacja dla dzieci poniżej 7 lat – DARMOWA

Zniżki

  • 40 PLN zniżki dla osób nowych i powracających po pięcioletniej lub dłuższej nieobecności na konwencie
  • 10PLN zniżki za każdego nowego uczestnika lub powracającego po 5-letniej przerwie, którzy przyjechali z Twojego polecenia

Zniżki obowiązują od pełnej akredytacji, także w przedpłacie. Nie łączą się z akredytacjami niepełnymi. Zniżki będą rozliczane na miejscu, w Czatachowej , podczas rejestrowania Waszej akredytacji, wydaniu opaski i informatora. Oznacza to, że na miejscu, po sprawdzeniu prawa do zniżki, zwrócimy do ręki nadpłaconą część akredytacji. Wynika to z braku możliwości zweryfikowania przez internet prawa do zniżki.


Pamiętajcie, że w aspekcie akredytacji nie ma znaczenia udział w atrakcjach konwentowych ani fakt nocowania w obozie czy poza nim. Liczy się czas spędzony na Flambergu. Akredytację płacą wszystkie osoby które przyjechały w miejsce imprezy, także tzw. „towarzyszące” i dzieci.

Dowodem opłacenia akredytacji na terenie konwentu jest plastikowa opaska na rękę – zakłada się ją po zarejestrowaniu przybycia (i pokazaniu dowodu wpłaty albo opłaceniu rejestracji) w obecności akredytującego organizatora. W razie jej zerwania należy się zgłosić do organizatorów z zerwaną opaską jako dowodem – zostanie wtedy wydana następna. Opaski nie wolno zdejmować do końca konwentu, a organizatorzy larpów będą sprawdzać jej posiadanie przed wpuszczeniem gracza na grę.

Osoby z ewentualną darmową wejściówką także muszą się zarejestrować na konwencie i założyć opaskę.

black-line-divider-clipart-1

Zgłoszenie punktu programu

Flambergu nie byłoby, gdyby twórcy larpów i inni ludzie nie chcieli na niego przyjechać i zaprezentować swoich pomysłów! Dlatego jeżeli masz ochotę być współtwórcą tegorocznego konwentu, zgłoś się do nas ze swoim punktem programu. Nie musi to być larp – może to być warsztat, prelekcja lub inna atrakcja.
Zainteresowanych prosimy, aby wysłali wiadomość na adres e-mail:

 

michal.rogala@flamberg.pl

 

W zgłoszeniu należy podać twórców punktu programu, jego tytuł i konwencję/świat (tematykę w przypadku punktów nielarpowych), adres kontaktowy dla osób chcących się zgłosić, planowaną ilość uczestników oraz preferowany termin (czy jest to larp nocny itp). Koordynator programu skontaktuje się w celu ustalenia innych detali.
Wstępniak/opis można dosłać razem ze zgłoszeniem lub później.

Zgłoszenie udziału w grze

Na część gier i larpów można dostać rolę już na konwencie, jeśli jednak chcesz przygotować się naprawdę dobrze – warto zaklepać sobie miejsce przed imprezą.

  • Zgłoś się na Żelazne Baśnie – szczegóły 20.02.2017!
  • Zgłoś się na Ogrody Szaleństwa – szczegóły 20.02.2017!
  • Zgłoś się na pozostałe punkty programowe – e-mail zgłoszeniowy podany będzie przy każdym punkcie programu